Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Rutki ogłasza nabór na wolne stanowisko  urzędnicze ds. organizacyjnych kadrowych i obsługi organów gminy w Urzędzie Gminy Rutki.

1. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Rutki

ul. 11 Listopada 7

18-312 Rutki-Kossaki

Tel.(86)2763161

2. Określenie stanowiska:

Stanowisko: Inspektor do spraw organizacyjnych, kadrowych i obsługi organów gminy.

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w.w stanowisku,
  • wykształcenie wyższe o profilu prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi z doświadczeniem zawodowym na podobnym stanowisku w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • minimum 3 letni staż pracy.

Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na wyżej wymienionym stanowisku, a w szczególności przepisów  z zakresu: prawa pracy w tym samorządowego prawa pracy, oraz ustaw:
    • o samorządzie gminnym,
    • o pracownikach samorządowych,
    • Kodeksu pracy,
    • rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
    • o pracowniczych planach kapitałowych,
    • o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    • o ochronie danych osobowych i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE, oraz przepisów krajowych w zakresie  ochrony danych osobowych,
    • Kodeksu postępowania administracyjnego.
  2. predyspozycje osobowościowe: wysoki poziom zaangażowania w powierzone obowiązki, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność, obowiązkowość, umiejętność zbierania i weryfikacji danych, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista, dobra znajomość  obsługi komputera i urządzeń biurowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:

    prowadzenie wszystkich spraw kadrowych pracodawcy, spraw organizacyjnych oraz spraw dotyczących obsługi organów gminy, a w szczególności:

1)    prowadzenie akt osobowych,
2)    prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopów, 
3)    przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
4)    przeprowadzanie procedury naboru na wolne stanowiska,
5)    przeprowadzanie służby przygotowawczej dla pracowników,
6)    ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,
7)    przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody, dodatku specjalnego, 
8)    kontrola zwolnień lekarskich, w tym ich analiza, przestrzegania Regulaminu pracy,
9)    kierowanie pracowników na badania profilaktyczne, szkolenia bhp, szkolenia merytoryczne, przygotowywanie umów dla pracowników podnoszących kwalifikacje zawodowe,

10) nadzór nad dokumentacją BHP i realizacją zadań BHP,
11)  prowadzenie spraw dotyczących ekwiwalentu dla pracowników za używanie własnej 
    odzieży i jej pranie, w tym naliczanie, ewidencja,
12) prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
13) przygotowywanie wniosków do PUP i współpraca z organami zatrudnienia w organizowaniu stażu, robót publicznych, prac interwencyjnych,
14) przygotowywanie projektów regulaminów i zarządzeń Wójta z zakresu prawa pracy i ich aktualizowanie, 

15) prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem okresowych ocen pracowniczych i gromadzenie dokumentów z tym związanych,

16) sporządzanie planów budżetowych dotyczących zatrudnienia w Urzędzie, 
17) terminowe sporządzanie sprawozdań do GUS wynikających ze stanowiska.,
18) prowadzenie spraw związanych z zakładową działalnością socjalną,
19) nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie jednolitego rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej,

20) przygotowanie materiałów niezbędnych do pracy Rady i jej komisji,

21) wykonywanie administracyjnej obsługi posiedzeń Rady i komisji,

22) prowadzenie rejestru uchwał Rady,

23) przekazywanie uchwał do organów nadzoru,

24) przekazywanie uchwał Rady do publikacji i realizacji,

25) prowadzenie rejestru wniosków i opinii komisji Rady,

26) prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków Radnych,

27) przekazywanie Wójtowi interpelacji oraz wniosków i opinii komisji problemowych,

28) koordynowanie procesu udzielania odpowiedzi na wnioski, interpelacje i zapytania Radnych,

29) udzielanie pomocy w wykonywaniu mandatu oraz prowadzenie spraw osobowych Radnych.

30) opracowywanie wraz z komórkami organizacyjnymi Urzędu projektów planów pracy Rady i jej komisji stałych,

31) prowadzenie i aktualizowanie zbioru aktów prawa miejscowego i zarządzeń Wójta,

32) prowadzenie i aktualizacja zbioru pełnomocnictw i upoważnień w Urzędzie,

33) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, zmianami granic, organizacją i funkcjonowaniem jednostek pomocniczych Gminy,

34) prowadzenie rejestru zmian statutu jednostki samorządowej,

35) prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych Gminy,

36) prowadzenie spraw związanych z nadawaniem orderów, odznaczeń i tytułów,

37) prowadzenie rejestru przeprowadzonych konsultacji społecznych,

38) prowadzenie dokumentacji związanej z członkostwem Gminy w związkach i stowarzyszeniach,

39) obsługa organizacyjna Wójta Gminy,

40) udostępnianie informacji publicznej,

41) prowadzenie spraw związanych z obowiązkiem składania oświadczeń majątkowych,

42) nadzorowanie, organizowanie i prowadzenie spraw ochrony danych osobowych oraz bezpieczeństwa informacji w Urzędzie.

4. Warunki pracy:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  1. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7;
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat;
  3. rodzaj umowy- umowa o pracę.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  1. narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;
  2. praca w podstawowym systemie czasu pracy,
  3. pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do sześciu miesięcy,
  4. wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagrodzeń pracowników samorządowych Urzędu Gminy Rutki,
  5. wyjazdy służbowe na delegacje – szkolenia;
  6. drzwi odpowiedniej szerokości oraz podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast w budynku urzędu brak jest windy (wejście po stopniach) oraz odpowiednio dostosowanej toalety.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6 %.

6. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – CV;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie;
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  6. oryginał kwestionariusza osobowego;
  7. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu   z pełni praw publicznych;
  9. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia;
  10. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku konkursu na stanowisko urzędnicze, gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wyniósł poniżej 6% i kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530),
  11. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
  12. ewentualnie posiadane referencje,
  13. List motywacyjny i szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:
    ,,Oświadczam , iż na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO oraz zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1781) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych  osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu  ”

7. Wymagane dokumenty należy składać: w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Rutki (pokój nr 207) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, - z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ,,Inspektor do spraw organizacyjnych, kadrowych i obsługi organów gminy” w terminie do dnia 14.02.2023 r. do godz. 1400.

(UWAGA: w przypadku przesyłki listowej liczy się data wpływu do tut. Urzędu).

8. Informacje dodatkowe:

  1. oferty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu; oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie;
  2. kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o selekcji końcowej;
  3. wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone za zgodność z oryginałem;
  4. dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną;
  5. dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych,
  6. informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – https:// bip-ugrutki.wrotapodlasia.pl (w zakładce -nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Rutki,
  7. zastrzega się prawo zakończenia otwartego naboru, bez rozstrzygnięcia lub jego unieważnienia w dowolnym czasie bez podania przyczyny.

 

Kontakt w sprawie rekrutacji – Agnieszka Bazydło - Sekretarz, tel. (86) 2763173 02.02.2023 r.

Metryczka

Udostępniający: Gmina Rutki

Wytwarzający/odpowiadający: Iwona Chojnowska

Data wytworzenia: 2023-02-03

Wprowadzający: Paweł Szeligowski

Data modyfikacji: 2023-02-22

Opublikował: Paweł Szeligowski

Data publikacji: 2023-02-03