Ogłoszenie Wójta Gminy Rutki o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Grądy-Woniecko wraz z przeprowadzeniem strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 977 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Rutki Uchwały Nr 329/XLVII/24 z dnia 28 lutego 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części miejscowości Grądy-Woniecko.
Granica obszaru objętego zmianą planu miejscowego została przedstawiona na załączniku graficznym do uchwały intencyjnej, dostępnym do wglądu w Urzędzie Gminy Rutki oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy pod adresem e-mail: sekretariat@gminarutki.pl.
Jednocześnie stosownie do art. 39, w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.) zawiadamiam o przystąpieniu do sporządzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko do ww. projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, obejmującej w szczególności opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko.
Dokumentacja sprawy znajduje się w Urzędzie Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, w pok. nr 205 i można się z nią zapoznać w godzinach pracy Urzędu.
W związku z powyższym zainteresowani mogą składać wnioski do ww. zmiany planu miejscowego oraz do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 lipca 2024r. Wnioski należy składać na piśmie do Wójta Gminy Rutki, osobiście w Urzędzie Gminy, pocztą na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki, ustnie do protokołu w Urzędzie Gminy w pok. nr 205, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (t.j. Dz. U. 2021 r. poz. 1797 z późn. zm.), na adres e-mail: sekretariat@gminarutki.pl. Wniosek powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę, adres zamieszkania wnioskodawcy albo adres siedziby, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Rutki.
Informacja dotycząca ochrony danych osobowych wnioskodawców dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Rutki pod adresem e-mail: iod@gminarutki.pl., na stronie internetowej Urzędu Gminy Rutki: https://bip-ugrutki.wrotapodlasia.pl oraz na tablicy ogłoszeń znajdującej się w Urzędzie Gminy.
Metryczka