Zmiana terminu składania ofert: 16.09.2020r (załącznik Sprostowanie ogłoszenia.pdf) - Ogłoszenie o zamówieniu 2020/S 136-334353 pn "Dostawa i montaż instalacji OZE dla obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Rutki"
Polska-Rutki-Kossaki: Energia słoneczna
2020/S 136-334353
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Gmina Rutki
Krajowy numer identyfikacyjny: 7231629730
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 7
Miejscowość: Rutki-Kossaki
Kod NUTS: PL842 Łomżyński
Kod pocztowy: 18-312
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Paweł Dębnicki
E-mail: sekretariat@gminarutki.pl
Tel.: +48 862763161
Faks: +48 862763160
Adresy internetowe:
Główny adres: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Agencja/urząd regionalny lub lokalny
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
„Dostawa i montaż instalacji OZE dla obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Rutki”
Numer referencyjny: RG.271.9.2020
II.1.2)Główny kod CPV
09330000 Energia słoneczna
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż instalacji OZE dla obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Rutki” zgodnie z projektami wykonawczymi, stanowiącymi załączniki od nr 11 do nr 18 oraz wymaganiami sprzętowymi – załącznik nr 35 oraz zapisami w SIWZ.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
71000000 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
45261215 Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL842 Łomżyński
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Gmina Rutki, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa i montaż instalacji OZE dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Rutki” (zgodnie z projektami wykonawczymi, stanowiącymi załączniki od nr 11 do nr 18 oraz wymaganiami sprzętowymi – załącznik nr 35 oraz zapisami SIWZ). W instalacjach fotowoltaicznych należy zastosować moduły monokrystaliczne, montowane na konstrukcji nośnej zgodnie z dokumentacją projektową. Powierzchnia modułów nie może być większa niż dostępna powierzchnia dachu. Kierunek i kąt nachylenia modułów, powinien być tak dobrany, aby umożliwić optymalną pracę układu modułów i uzyskanie możliwie największej ilości energii dla danego typu instalacji. W zakresie instalacji paneli fotowoltaicznych Wykonawca zobowiązany jest w ramach realizacji projektu do:
1) montaż paneli fotowoltaicznych wraz z osprzętem;
2) uzupełnienie ubytków ścian, stropów i podłóg, naprawa tynków, elewacji oraz jej ocieplenia, uszczelnienie pokrycia dachowego po przejściach przewodów;
3) przeszkolenie użytkowników;
4) sporządzenie lub przekazanie instrukcji obsługi;
5) stosować się do wskazówek montażowych urządzeń zawartych w dokumentacji;
6) dokonanie ewentualnych modyfikacji założeń tylko w uzgodnieniu z inwestorem, jeżeli będzie to prowadzić do lepszego wykorzystania możliwości technicznych stwarzanych przez zaplanowane do montażu urządzenia;
7) dokonanie ewentualnych modyfikacji, konfigurację projektowanego okablowania tak, aby doprowadzić do optymalnego wykorzystania możliwości technicznych stwarzanych przez zaplanowane do montażu urządzenia;
8) wszelkie odstępstwa od dokumentacji uzgodnione zostaną z przedstawicielem inwestora;
9) wszelkie problemy powinny być sygnalizowane przedstawicielowi inwestora, a po ich rozwiązaniu dokumentowane przez naniesienie modyfikacji w egzemplarzu dokumentacji powykonawczej.
Przedstawione w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla instalacji paneli fotowoltaicznych (branża elektryczna) oraz przedmiarze robót opracowania są tylko materiałem wyjściowym i pomocniczym dla Wykonawcy do sporządzenia oferty będącej przedmiotem zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
— oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas wykonywania robót,
— w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, przed przystąpieniem Wykonawca wykona zdjęcia usterek lub uszkodzeń nie objętych zakresem zadania i dostarczy Inwestorowi przed przystąpieniem do robót,
— zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
— umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego,
— sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej,
— uporządkowanie terenu po realizacji przedmiotu zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej dla obiektu Dom Kultury w Rutkach, projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej Oczyszczalnia ścieków Grądy Woniecko, projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej Oczyszczalnia Mężenin, projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej Stacja Uzdatniania Wody Rutki, projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej SUW Szlasy Lipno, projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Rutkach, projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej Szkoła Podstawowa im. kpt. Władysława Raginisa w Grądach-Woniecko oraz projekt wykonawczy instalacji fotowoltaicznej Urząd Gminy Rutki.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w dniach: 180
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
WND-RPPD.05.10.00-20-0579/19
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 19/08/2020
Czas lokalny: 11:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 18/09/2020
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 19/08/2020
Czas lokalny: 11:30
Miejsce:
Urząd Gminy Rutki, 18-312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada 7, POLSKA, sala konferencyjna (pokój 112)
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 22587800
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
14/07/2020
Wójt
Dariusz Sławomir Modzelewski
Metryczka