Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora do spraw inwestycji, budownictwa i spraw gospodarczych

Załącznik do Zarządzenia Nr 92/24

Wójta Gminy Rutki

z dnia 13.11.2024 r.

 

          WÓJT GMINY RUTKI

 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 Inspektor do spraw inwestycji, budownictwa i spraw gospodarczych

w Urzędzie Gminy Rutki

 

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Rutki

ul. 11 Listopada 7

18-312 Rutki-Kossaki

tel. (86) 2763161

II. Określenie stanowiska:

Stanowisko pracy:  Inspektor ds. inwestycji, budownictwa i spraw gospodarczych.

III. Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

  1. Wymagania niezbędne:
    1. obywatelstwo polskie,
    2. niekaralność za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    4. minimum roczne doświadczenie w pracy,
    5. znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania administracji samorządowej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy  o gospodarce nieruchomościami, ochrony danych osobowych,                                    
    6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
    7. wykształcenie: wyższe techniczne, lub w zakresie zamówień publicznych,
    8. nieposzlakowana opinia,
    9. prawo jazdy kategorii B,
    10. praktyczna umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu biurowego MS Office.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. zdolność organizacji pracy,
    2. dokładność, odpowiedzialność, dyspozycyjność oraz samodzielność w wykonywaniu obowiązków, odporność na stres, umiejętność skutecznej komunikacji oraz pracy w zespole, rzetelność, kreatywność.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to między innymi:

  1. ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu,
  2. prowadzenie rejestru wydawanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
  3. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem nazw miejscowości, ulic placów oraz numeracji nieruchomości,
  4. wykonywanie zadań związanych z przygotowywaniem dokumentacji na planowane zadania inwestycyjne oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji,
  5. pozyskiwanie środków na realizację inwestycji gminnych z funduszy pomocowych, przygotowywanie
    wniosków w tym zakresie,
  6. przygotowanie, ogłaszanie i przeprowadzanie przetargów zgodnie z ustawą o zamówieniach
    publicznych,
  7. prowadzenie rejestru i dokumentacji zamówień publicznych,
  8. prowadzenie nadzoru remontów budynków stanowiących własność gminy,
  9. prowadzenie zakupów materiałów budowlanych niezbędnych przy remontach,
  10. rozliczanie materiałów budowlanych po zakończeniu remontu,
  11. przeglądy wszystkich obiektów i budowli będących własnością gminy,
  12. sporządzanie sprawozdań o ich stanie technicznym oraz zakresie niezbędnych remontów,
  13. prowadzenie spraw gospodarczych związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
  14. prowadzenie spraw dotyczących oświetlenia miejsc publicznych, dróg i ulic,
  15. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w ciepło i energię elektryczną

V. Warunki pracy:

  1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
    1. praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Rutki,
    2. wymiar czasu pracy: pełen etat,
    3. rodzaj umowy- umowa o pracę.
  2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
    1. narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),
    2. wyjazdy służbowe na delegacje - szkolenia, wykonywanie okresowych czynności kontrolnych w terenie,
    3. drzwi odpowiedniej szerokości oraz podjazd przystosowany dla osób niepełnosprawnych, natomiast w budynku urzędu brak jest windy (wejście po stopniach) oraz odpowiednio dostosowanej toalety.

VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych: jest niższy niż 6 %.

VII. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys –CV,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego (zgodnie z załączonym wzorem),
  4. kopie dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia /np. zaświadczenia, kopie świadectw pracy/,
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  6. oświadczenia (zgodnie z załączonym wzorem):
    1. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
    2. oświadczenie, że kandydat posiada nieposzlakowaną opinię
    3. oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
    4. oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    5. oświadczenie, o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania konkursowego danych osobowych,
    6. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia,
  1. kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
    1. oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku,
  1. referencje jeśli posiada oraz inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

VIII.  Wymagane dokumenty należy składać:

w zamkniętej kopercie, osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Rutki (pokój nr 108) lub pocztą na adres: Urząd Gminy Rutki, ul. 11 Listopada 7, 18-312 Rutki-Kossaki,

z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji, budownictwa i spraw gospodarczych”, w terminie do dnia 25.11.2024 r. do godz. 12.00. W przypadku ofert, wysłanych pocztą, za datę złożenia oferty przyjmuje się datę doręczenia przesyłki do siedziby Urzędu Gminy Rutki.

IX. Informacje dodatkowe:

  1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub nie będące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonym postępowaniu. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
  2. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie o terminie  selekcji końcowej.
  3. Wszelkie dokumenty dostarczone w formie kopii winny być poświadczone     za zgodność z oryginałem.
  4. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie  z instrukcja kancelaryjną.
  5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób podlegają zwrotowi, będą odsyłane lub mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  6. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip-ugrutki.wrotapodlasia.pl (w zakładce nabór na wolne stanowiska) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy Rutki.

 

Kontakt w sprawie rekrutacji- Katarzyna Stypułkowska tel. (86) 276 31 63.

 

Rutki- Kossaki, 13.11.2024 r.

Metryczka

Udostępniający: Gmina Rutki

Wytwarzający/odpowiadający: Katarzyna Stypułkowska

Data wytworzenia: 2024-11-13

Wprowadzający: Paweł Szeligowski

Data modyfikacji: 2024-11-26

Opublikował: Paweł Szeligowski

Data publikacji: 2024-11-13